O kursach

MARKETING INTERNETOWY TO PRZYSZŁOŚĆ KAŻDEJ FIRMY, ZDOBĄDŹ ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE WIEDZĘ, DZIĘKI KTÓREJ OSIĄGNIESZ SUKCES!

„Marketing internetowy” powstał wraz z powstaniem i rozwojem Internetu. Rozwija się on jednak o wiele bardziej dynamicznie niż tradycyjny marketing. Powodem jest niezwykle dynamiczny rozwój technologii internetowych i ogromny entuzjazm użytkowników Internetu. Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia i pracy bez Internetu. Dzięki Internetowi możliwe są globalne transakcje przeprowadzane w błyskawicznym tempie, znajomości, związki zawierane pomiędzy ludźmi żyjącymi na dwóch krańcach globu, a nawet rewolucje ustrojowe zniewolonych społeczeństw.

Potęga Internetu wydaje się być ogromna. Nie dziwi więc, że i specjaliści od zarządzania i marketingu korzystają z jego dobrodziejstw próbując zbudować przewagę konkurencyjną swoich firm. Brakuje im jednak wykwalifikowanych pracowników.

Wobec powyższego, nie trzeba tłumaczyć, dlaczego warto i należy kształcić się i specjalizować w różnych dziedzinach marketingu internetowego.

Główne obszary działalności firmy w Internecie to:

1. Tworzenie firmowych stron internetowych. Kluczowe zagadnienia z tym związane to: projekt graficzny, obsługa cms, tworzenie treści, pozycjonowanie, optymalizacja pod kątem użyteczności, badanie zachowań użytkowników.

Ze stronami www nierozerwalnie związane są reklamy w wyszukiwarkach.Wyszukiwarki stanowią wymarzony cel reklamodawców, ponieważ mają oni praktycznie pełną gwarancję, że osoba wyszukująca dane hasło jest nim zainteresowana. Tak więc większość wyszukiwarek oferuje reklamy zależne od treści zapytań (np. AdWords oferowany przez Google).

2. Obsługa kampanii reklamowych (reklamy tekstowe, graficzne i wideo oraz tworzenie i optymalizacja stron docelowych): Google Search i Google Display Network (AdWords), Facebook Ads, AdKontekst, OnetBoksy, BusinessClick, AdTaily.

3. Analiza efektywności różnych działań promocyjnych w internecie (CPM, CPC, konwersje, efekty wizerunkowe).

4. Marketing w urządzeniach mobilnych: wersja strony docelowej na urządzenia mobilne, aplikacje na smartfony, obsługa kampanii reklamowych.

5. Social Media Marketing: prowadzenie działań na Facebook (prowadzenie fanpage, pozyskiwanie i aktywizacja fanów, organizacja konkursów, zakup reklam, f-commerce), prowadzenie bloga firmowego, monitoring blogosfery i forów dyskusyjnych, wypowiadanie się w imieniu Klienta.

6. Prowadzenie działań reklamowych w rozliczeniu za lead sprzedażowy: współpraca z programami afiliacyjnymi, prowadzenie programu partnerskiego Klienta.

7. E-mail marketing: pozyskiwanie własnej i/lub zakup zewnętrznej bazy adresowej, tworzenie kreacji, obsługa wysyłki, analiza skuteczności.

8. Działania reklamowe przy wykorzystaniu serwisów zakupów grupowych: przygotowanie oferty, negocjacje handlowe.

9. Działania reklamowe przy wykorzystaniu serwisów geolokalizacyjnych.

10. Video Marketing – produkcja materiałów wideo do Internetu – współpraca ze specjalistami w tej dziedzinie.

11. Wdrażanie technologii augmented reality.

12. Profesjonalna fotografia reklamowa.

Jak widać wachlarz narzędzi działań marketingowych w Internecie jest szeroki. Ich skuteczność, przy umiejętnym wykorzystaniu może okazać się ogromna. Kosztowność – dużo niższa niż przy marketingu tradycyjnym.

Dotarcie do klienta szybsze, trafniejsze, bardziej przyjazne. Znaczenie dla istnienia firm – rosnące. To oznacza nowy rozwijający się rynek pracy, na którym brakuje specjalistów.

Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne. Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu „Marketingu internetowego”.

Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu. Każdy moduł trwa 8h – 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników. Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach.

Zapraszamy do skorzystania z Naszych propozycji!

This website uses cookies to offer you the best experience online. By continuing to use our website, you agree to the use of cookies.