Sprzedaż zdjęć na portalach microstock

Projekt warsztatów. Czas trwania 7-8 h.

I. Część pierwsza
Co to jest microstock?

Czas 2 h.
1.    Co to jest microstock?
2.    Rynek.
3.    Kto może dołączyć jako twórca do microstock?
4.    Korzyści z uczestnictwa w microstock.

II. Część druga
Microstock, sposobem na duży zarobek

Czas 2 h.
1.    Profil potencjalnego klienta (do kogo adresujemy ofertę i kto kupuje na microstock).
2.    Dlaczego i do czego mogą klienci potrzebować treści z microstock (do czego najczęściej wykorzystują)?
3.    Analiza konkurencji i trendów rynkowych, praktyczne określenie potencjalnych obszarów, które rokują największe zyski. Czyli co produkować by sprzedawać (najlepiej sprzedające się treści).
4.    Microstock – jak i od czego zacząć.
5.    Jak rozpocząć własną produkcję?
6.    Kwestie prawne.

III. Część trzecia
Produkcja na microstock w praktyce

Czas 2 h.
1.    Sprzęt.
2.    Planowanie sesji.
3.    Jak się robi dobre video, a jak foto?

IV. Część czwarta
Budowanie własnej pozycji w serwisie microstock.

Czas 1 h.
1.    Sprzedaż w praktyce.
2.    Autopromocja i szukanie okazji. Jak wypromować swoją prace w serwisie i poza nim.