Marketing w urządzeniach mobilnych

Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne. Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu „Marketingu internetowego”.

Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu. Każdy moduł trwa 8h – 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników.

Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach. Grupy mogą być na poziomie podstawowym lub zaawansowanym. Program kursów może być zmieniany i dopasowywany do potrzeb i możliwości grupy. Każdy oddział ATUT Lider Kształcenia może też proponować kursy o podobnej nazwie, ale różniące się programem zajęć.

Tematy poruszane podczas kursu:

  • Urządzenia mobilne, co to jest i ich potencjał.
  • Aplikacje mobilne.
  • Kod QR.
  • Augmented Reality.
  • Android.
  • Użyteczność w urządzeniach mobilnych.
  • Planowanie, realizacja i efektywność marketingu mobilnego.

Po uświadomieniu sobie, że z telefonów komórkowych korzysta już około 4 miliardów ludzi na całym świecie – jest oczywiste, że Mobile Marketing czyli marketing w urządzeniach mobilnych bardzo szybko stanie się czymś, co firmy będą musiały nauczyć się wykorzystywać.

Reklama w urządzeniach mobilnych staje się powoli coraz chętniej wykorzystywanym kanałem komunikacji marketingowej. Na polskim rynku powoli zaczyna się robić tłoczno, konkurencja jest już całkiem spora co pozwala na przeprowadzenie kampanii za zdecydowanie mniejsze pieniądze niż jeszcze w 2008 roku. Działają już między narodowe sieci reklamowe AdMob googla oraz IAD’s Appla.

Widać również rodzime firm chcące docierać na krajowe wyświetlacze. Mamy Mobilvi, AdTotal, Mlife i TelecomMedia oraz reklamy dostępne u operatorów telekomunikacyjnych i biura sprzedaży reklam działających przy największych portalach internetowych.

Pojawiła się również możliwość dotarcia do konsumenta bezpośrednio w miejscu sprzedaży poprzez bluetooth.
Specjaliści i przedstawiciele rynku są przekonani, że telefon może być jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów: ma go każdy (niektórzy więcej niż jeden), a reklamę można precyzyjnie adresować, nie tylko po preferencjach lecz również po dość dokładnej lokalizacji terminala.

źródło: mobilemarketing.pl