Obsługa kampanii reklamowych

Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne. Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu „Marketingu internetowego”. Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu. Każdy moduł trwa 8h – 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników.

Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach. Grupy mogą być na poziomie podstawowym lub zaawansowanym.

Program kursów może być zmieniany i dopasowywany do potrzeb i możliwości grupy. Każdy oddział Atut Szkoły może też proponować kursy o podobnej nazwie, ale różniące się programem zajęć.

AdSense – serwis reklamowy Google, wyświetlający na stronach WWW kontekstowe reklamy tekstowe, bannery oraz reklamy wideo.

Dzięki tej formie reklamy możemy optymalnie zarządzać wydatkami na promocję. Z góry wpłacamy budżet jaki chcemy przeznaczyć na reklamę i ustalamy w jakiej formie ma się pokazywać oraz do jakiej strony ma prowadzić. Wybieramy dla jakich słów kluczowych ma się wyświetlić reklama.

Płacimy nie za wyświetlenie, a za każdego internautę, który kliknie na reklamę i przejdzie do naszej strony.

Dzięki temu nasze pieniądze są wydawane tylko na internautów którzy są zainteresowani naszą ofertą. Ważne jest też że możemy emitować jednocześnie kilka reklam o różnych treściach posiadając duże możliwości zarządzaniem nimi – od rejonu kraju dla którego ma się wyświetlać reklama aż po godziny w których ma być emitowana.

Możemy skutecznie wstrzymywać reklamę asortymentu który się wyczerpał. Istnieje również możliwość emitowania reklamy w godzinach pracy naszej firmy dzięki czemu skierowany do nas klient zadzwoni gdy my będziemy w biurze i spokojnie z nim porozmawiamy.

Jest to bardzo efektywny sposób reklamy a cały sukces tego typu internetowych kampanii reklamowych leży w ciągłym analizowaniu statystyk i ruchu na stronie i wyodrębnieniu tych słów które przynoszą największe zyski.

Tematy poruszane podczas kursu:

  • Cele kampanii internetowych.
  • Pomiar efektywności.
  • Rodzaje reklam w Internecie.
  • Planowanie kampanii w Internecie.
  • Profile użytkowników.
  • Zakup powierzchni reklamowych.
  • Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej.