Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne. Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu „Marketingu internetowego”.
Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu. Każdy moduł trwa 8h – 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników.
Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach. Grupy mogą być na poziomie podstawowym lub zaawansowanym. Program kursów może być zmieniany i dopasowywany do potrzeb i możliwości grupy. Każdy oddział Atut Szkoły może też proponować kursy o podobnej nazwie, ale różniące się programem zajęć.
Serwisy geolokalizacyjne to Facebook Places i Foursquare. Dzięki smartfonom użytkownicy mają możliwość oznaczania własnej lokalizacji w wybranym miejscu i poinformowania o tym znajomych, np. na Facebooku. W zamian – otrzymują promocyjne oferty od właścicieli oznaczanych miejsc.
Tematy poruszane podczas kursu:
- Co to jest serwis geolokalizacyjny?
- Serwisy geolokalizacyjne w Polsce i na świecie.
- Potencjał serwisów lokalizacyjnych.
- Wykorzystanie serwisów lokalizacyjnych w marketingu