Proponowane przez Nas kursy to wiedza z zakresu marketingu internetowego podzielona na ośmiogodzinne moduły tematyczne.
Moduły można łączyć i po przekroczeniu 30h zajęć otrzymuje się zaświadczenie na druku MEN oraz certyfikat ukończenia kursu z zakresu „Marketingu internetowego”.
Po zakończeniu każdego modułu otrzymuje się certyfikat ukończenia danego modułu. Każdy moduł trwa 8h – 1 dzień lub w rozbiciu, zgodnie z preferencjami uczestników.
Można brać udział tylko w jednym lub kilku wybranych modułach. Grupy mogą być na poziomie podstawowym lub zaawansowanym.
Program kursów może być zmieniany i dopasowywany do potrzeb i możliwości grupy. Każdy oddział Szkoły ATUT Lider Kształcenia może też proponować kursy o podobnej nazwie, ale różniące się programem zajęć.
Użyteczność (ang. usability) – własność produktów decydująca o ich jakości użytkowej. Pojęcie to odnoszone jest najczęściej do interaktywnych urządzeń, aplikacji oraz stron internetowych (jako web usability).
Tematy poruszane podczas kursu:
- specyfika przedstawiania informacji na stronach www,
- dzielenie strony na elementy funkcjonalne,
- projektowanie schematów i mechanizmów nawigacyjnych,
- planowanie odpowiedniego układu strony głównej,
- uwzględnienie grupy docelowej przy projektowaniu witryny,
- testowanie funkcjonalności i działania witryny,
- zastosowanie stylów CSS.