Kursy programowania C++

Programista

Sprawdź, jak zostać profesjonalnym programistą

Programiści to jedni z najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy. Postęp rozwoju technologii oraz digitalizacja społeczeństwa są na to doskonałym dowodem. Każdy z nas spędza przed komputerem lub innym urządzeniem przenośnym kilkadziesiąt dni w ciągu roku. W dzisiejszych czasach smartfon lub tablet są wręcz pierwsze na liście ”must have” u nastolatków, studentów czy ludzi biznesu. Za pomocą tych urządzeń sprawdzimy w aplikacjach opracowanie lektur, wzory matematyczne, a także poprawimy swoje umiejętności lingwistyczne.

Przeczytaj też: Najbardziej opłacalne zawody. Sprawdź ile zarobisz!

Większość dostępnych aplikacji, gier lub programów napisanych jest w języku C++. Bez wątpienia to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Szkoła Atut Lider Kształcenia oferuje kursy, na których poznasz tajniki programowania, a doświadczeni wykładowcy i nauczyciele rozwieją Twoje wątpliwości oraz świetnie objaśnią wszelkie zagadnienia. Na naszych kursach nauczymy się wszystkiego od podstaw. Poznasz środowisko pracy, tworzenie obiektów, funkcje oraz wiele innych. Warto podkreślić, że zarobki przeciętnego programisty, który opanował język C++ wahają się w granicach 7000zł.

Zobacz więcej i ZAPISZ SIĘ na kurs programowania C++.

POZIOM 1 – 40 h

Środowisko pracy, plik źródłowy, plik wynikowy, kompilator, konsolidator – 1 h.
Struktura programu – 1 h.
Zmienne i ich typy – 1 h.
Wyprowadzanie i wprowadzanie danych – 1 h.
Instrukcje sterujące wykonywaniem programu – 1 h.
Instrukcja warunkowa – 2 h.
Pętla „for” – 2 h.
Pętla „while” – 3 h.
Pętla „do…while” – 3 h.
Instrukcja wielokrotnego wyboru „switch” – 1 h.
Tablice – 3 h.
Wskaźniki – 2 h.
Tablice a wskaźniki – 4 h.
Funkcje – 5 h.
Operacje na plikach i katalogach – 10 h.
POZIOM 2 – 40 h

Programowanie obiektowe, analiza obiektowa – 2 h.
Klasa, składowe, właściwości, metody, obiekty – 2 h.
Definicja klasy, postać ogólna – 3 h.
Specyfikatory dostępu – 1 h.
Tworzenie obiektów – 2 h.
Konstruktory, definiowanie, konstruktor domyślny – 5 h.
Destruktor, definiowanie, zastosowanie – 2 h.
Dziedziczenie, klasa bazowa, potomek, klasa wyprowadzona – 5 h.
Hermetyzacja danych a dziedziczenie – 2 h.
Dynamiczne tworzenie obiektów – 3 h.
Konstruktor kopiujący – 3 h.
Przeciążanie konstruktorów – 3 h.
Polimorfizm, funkcje wirtualne – 7 h.

Poprzez dalsze korzystanie z serwisu zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close