Nauka zawodu jest realizowana w ramach Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego.
Wiadomości Ogólne:
Zawód: Technik reklamy 333907
Kwalifikacje: PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego,
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową.
• Aby brać udział w kursie i uzyskać zaświadczenie o ukończeniu kursu i świadectwo z kwalifikacji wystarczy mieć ukończone gimnazjum lub ośmioletnią szkołę podstawową
• Aby uzyskać tytuł zawodowy należy mieć ukończoną minimum szkołę średnią, nie jest wymagana matura
Czas trwania nauki: 2 lata, tj. 4 semestry, zajęcia odbywają się w systemie zaocznym lub stacjonarnym.
Zajęcia prowadzone są w oparciu o programy własne pracowników naukowych ATUT Lider Kształcenia.
Kładziemy szczególny nacisk na kształcenie praktycznych umiejętności zawodowych.
Opis Kursu:
Technik organizacji reklamy przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usługi reklamowe, uczestniczy w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych.
Praca: W działach marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń, działach promocji środków masowego przekazu, agencjach i studiach graficznych, agencjach do spraw kontaktów z prasą i kształtowanie opinii publicznej (Public Relations), prasa, radio, telewizja.
Plan nauczania forma zaoczna i stacjonarna.Plan nauczania | Liczba godzin w cyklu nauczania |
---|---|
Praktyki zawodowe: 4 tygodnie = 160 godzin | |
I. Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów: | |
BHP - Bezpieczeństwo i higiena pracy | 20 |
PDG – Podstawy działalności gospodarczej | 20 |
JOZ - Język obcy zawodowy | 30 |
KPS – Podstawy komunikacji społecznej | 20 |
OMZ - Organizacja pracy zespołu | 20 |
II. Efekty kształcenia wspólne dla zawodów w ramach obszaru administracyjno - usługowego | |
Marketing | 26 |
Elementy towaroznawstwa | 20 |
Podstawy fotografii | 26 |
III. Efekty kształcenia właściwe dla kwalifikacji A.26.Sprzedaz produktów i usług reklamowych | |
Przygotowanie oferty produktów i usług reklamowych | 140 |
Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych | 140 |
IV. Efekty kształcenia właściwe dla kwalifikacji A.27.Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej | |
Tworzenie przekazu reklamowego | 83 |
Projektowanie środków reklamowych | 83 |
Tworzenie planu medialnego | 83 |
Przygotowywanie środków reklamowych | 83 |
Badanie skuteczności reklamy | 84 |
RAZEM: | 878 |